Publicat 12/07/2024 - Studiu fezabilitate construire unitate depozitare/conditionare legume fructe
Anunt privind realizarea studiului de fezabilitate in vederea construirii unei unitati de depozitare conditionare legume fructe cu urmatoarele caracteristici:
– depozit frigorific de tip parter
– suparafata aprox. 3500 mp
– spatii de conditionare,uscare+congelare rapida
– celule refrigerare min 50% suprafata
– celule ULO
– panouri fotovoltaice 250kv+plus stocare
– tunel coacere legume
– celule CO2
– soft gestionare deposit
– laborator analize
– sisteme cantarire
Criteriile solicitate in anunt sunt urmatoarele:
- Termenul de realizare este de maxim 30 de zile de la primirea temei detaliate si a documentelor support,respective:ridicare topo stereo 70 cu curbe de nivel,situatia utilitatilor(apa,canal si electricitate)
- Vechime firma minim 10 ani
- Bilant pozitiv pe ultimii 3 ani(2021,2022,2023)
- Cifra de afaceri de minim 350.000 ron in ultimul an fiscal (2023)
- Experienta in elaborarea a minim 10 studii de fezabilitate conform HG 907
- Experienta in realizarea de proiecte in agricultura in diferite regiuni ale tarii
- Realizarea a minim 2 studii de fezabilitate pentru proiecte similar de productie/conditionare/procesare/depozitare legume si /sau fructe
- Architect cu experienta in domeniu angajat sau collaborator(contract de colaborare)
Anuntul va fi valabil pana la data de 19.07.2024. ora 12:00.
Ofertele se vor depune pe adresa de email: contact@casa-unirea.ro
Publicat 09/07/2024 - Anunt achizitie servicii recrutare resurse umane
Vă rugăm să ne transmiteți propunerea financiară pentru prestarea de servicii în domeniul recrutării și selecției resurselor umane, respectiv, dar fără a se limita la elaborarea anunțului de selecție, publicarea anunțului de recrutare, stabilirea conținutului dosarului de candidatură, stabilirea profilului condidatului, analiza dosarelor de candidatură, elaborarea listei lungi de candidați, evaluarea candidațilori, elaborarea listei scurte de candidați, asistență acordată comitetului de nominalizare, în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice și cu respectarea Hotărârii Guvernului nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.
Prestatorul se obligă:
- să presteze serviciile ofertate în conformitate cu cerințele beneficiarului și cu obligațiile asumate prin contract,
- să asigure prestarea serviciilor cu personal calificat,
- să asigure consultanță de specialitate reprezentanților autorității contractante ori de câte ori este nevoie,
- să asigure confidențialitatea datelor solicitate,
- să nu folosească în interesul propriu informațiile confidențiale, chiar dacă acestea nu au făcut obiectul încheierii unui contract.
Oferta dvs. va fi transmisă pe adresa de e-mail contact@casa-unirea.ro.
Data limită pentru primirea ofertei la adresa de e-mail sus-menționată este 13 iulie 2024 ora 15.
Data limită pentru solicitarea clarificărilor este 12 iulie ora 12.
Oferta dvs. trebuie să fie valabilă timp de 30 de zile de la data limită pentru primirea ofertei.
Asteptam ofertele până în dată de 12.07.2024, orele 12:00, pe adresa de e-mail contact@casa-unirea.ro
Publicat 21/05/2024 - Servicii de consultanţă în vederea realizarii Testului Investitorului Privat Prudent
Servicii de consultanţă în vederea realizarii Testului Investitorului Privat Prudent pentru Casa Română de Comerț Agroalimentar-UNIREA SA, în baza Hotărârii CA nr.165/16.05.2024″ privind construirea a 7 centre logistice
Ofertantul va propune o echipă de lucru care să fie formată din personal calificat și experimentat, pentru a atinge rezultatele așteptate.
Ofertantul va trebui să nominalizeze un şef de proiect care va supraveghea executarea contractului și va ține legătura cu managementul societatii.
Principalele sale responsabilități sunt:
- să asigure o bună coordonare cu beneficiarul proiectului;
- să se asigure că toate activitățile din prezentul caiet de sarcini sunt realizate la standard înalte de calitate și conforme cu practicile europene;
- să asigure managementul corect al proiectului contractat și să prezinte documentele conform angajamentului asumat;
- să asigure menţinerea unei legături permanente cu beneficiarul în ceea ce priveşte executarea contractului şi să raporteze/analizeze și să soluționeze, împreună cu beneficiarul, toate problemele legate de proiectul contractat;
- sa asigure calitatea documentației elaborate.
Ofertantul se obliga să asigure, după caz, la solicitarea beneficiarului, transmisă în sistem electronic, participarea la întâlnirile pe care beneficiarul le poate avea cu organele de conducere ale societății sau cu reprezentanții acționarului societății/alte instituții publice implicate, în vederea susținerii proiectului realizat.
Ofertantul va asigura personal de specialitate, prezentându-se nominal personalul de specialitate pe care îl va utiliza pentru realizarea acestor servicii, precum şi calificările aferente fiecărei persoane nominalizate.
Se vor exemplifica unele proiecte la care au participat şi eventual, unele proiecte care au avut un specific asemanător cu obiectul acestei cereri de ofertă.
Ofertantul va depune oferta financiară alaturi de un documentar al activității sale, indicând pe lângă elementele de prezentare și o listă a proiectelor importante în care a fost implicat si ulterior se va analiza tehnic proiectul.
Oferta financiară
Ofertantul va depune oferta financiară care va consta în specifiarea următoarelor elemente:
- Costul serviciilor de consultanță (ron sau echivalent Euro);
- Informații despre includerea sau nu a TVA -ului;
- Durata de execuție a proiectului.
Ofertele vor fi trimise până la dată de 31.05.2024, orele 16:00, pe adresa de e-mail contact@casa-unirea.ro
Publicat 23/04/2024 - Achizitie servicii inchiriere imprimante multifunctionale
Societatea Națională Casa Română de Comerț Agroalimentar – UNIREA SA, înființată în baza Hotărârii de Guvern nr.933/2018, solicită ofertă privind achiziție servicii inchiriere imprimante multifunctionale cu nr. de pagini lunare intre 2000 si 5000 bucati.
Abonamentele trebuie sa includa:
✔ Chirie echipament
✔ Training utilizatori
✔ Service-ul echipamentelor
✔ Piese si consumabile
✔ Suport tehnic
✔ Transportul si instalarea echipamentelor
✔ Echipament de back-up
Rugăm oferte până în dată de 26.04.2024, orele 16:00, pe adresa de e-mail contact@casa-unirea.ro
Publicat 12/04/2024 - Achiziție servicii proiectare, studiu fezabilitate pentru centru de colectare legume-fructe
Societatea Națională Casa Română de Comerț Agroalimentar – UNIREA SA, înființată în baza Hotărârii de Guvern nr.933/2018, solicită ofertă privind achiziție servicii proiectare studiu fezabilitate pentru centru de colectare legume-fructe
Criteriile de eligibilitate:
- vechime minim 7 ani în domeniu
- număr de contracte finalizate in ultimii 7 ani
- echipa cu experiență de proiectare (minim 3)
Rugăm oferta până în dată de 02.05.2024, orele 16:00, pe adresa de e-mail contact@casa-unirea.ro
Publicat 27/03/2024 - Anunt achizitie servicii sortare, ambalare, livrare legume/fructe
Societatea Națională Casa Română de Comerț Agroalimentar – UNIREA SA, înființată în baza Hotărârii de Guvern nr.933/2018, solicită ofertă servicii privind prestari de servicii pentru sortarea, ambalarea, livrarea de legume/fructe.
Informatiile necesare sunt:
-pret/kg de marfa sortat-ambalat-livrat(ambalajele vor fi inscriptionate Casa Unirea)
-capacitatea de rulaj,volume de marfa. tone/zeci de tone pe ora/zi
-capacitatea de pastrare sub temperature controlata in cazuri de forta majora
-orele si zilele de functionare
Rugăm oferta până în data de 03.04.2024, orele 16:00, pe adresa de e-mail contact@casa-unirea.ro
Publicat 07/03/2024 - Anunt achizitie servicii consultanță juridică și reprezentare în instanță
Societatea Națională Casa Română de Comerț Agroalimentar – UNIREA SA, înființată în baza Hotărârii de Guvern nr.933/2018, solicită ofertă servicii consultanță juridică și reprezentare în instanța.
-societati au avocati inscrise/inscrisi in Baroul Bucuresti
-expertiza in instanta minimum 7 ani pentru contracte comerciale
-expertiza minimum 7 ani pentru litigii de munca
-expertiza in drept societar companii de stat
-prezentare de diplome si atestate internationale
-cunoasterea limbii engleze
Rugăm oferta până în dată de 23.03.2024, orele 16:00, pe adresa de e-mail contact@casa-unirea.ro
Publicat 11/12/2023 - Achizitie servicii contabile
Servicii Contabilitate
Cerințe:
- Experiență minimum 10 ani în sistem corporativ (companiile de stat constituie avantaj)
- Membru CECCAR
- Experiență în elaborare buget/notă fundamentare/execuție bugetară
- Disponibilitate raport stocuri zilnic
- Certificare raportări financiare semestriale și anuale
Termen de valabilitate anunț: 22.12.2023
Publicat 08/10/2020 - Achizitie servicii IT
Servicii IT
Condiții de eligibilitate:
- minimum 10 ani experiență IT
- certificări ISO
- disponibilitate răspuns rapid la intervenții
- monitorizare software și hardware
- hosting web
Termen de expirare anunț: 14.10.2020
Publicat 08/10/2020 - Achizitie servicii SSM/PSI
Servicii SSM/PSI
Cerințe:
- Experiență minimum 5 ani
- Certificări SSM și PSI
- Disponibilitate de răspuns la nivel național
Termen de expirare anunț: 14.10.2020
Publicat 04/05/2020 - Inginer agronom
Inginer agronom
Societatea Națională Casa Română de Comerț Agroalimentar – UNIREA SA, înființată în baza Hotărârii de Guvern nr.933/2018, solicită, în temeiul art.160 din Legea societăților, nr.31/1990, oferte pentru inginer agronom, pentru colaborare în vederea stabilirii stadiului de vegetație al legumelor și fructelor în teren.
Persoanele juridice cu activitate în acest domeniu pot depune ofertele online, ori la sediul societății, în str. Petricani nr.9A, etaj 3, până la data de 8 mai 2020, ora 16:00.
Publicat 01/04/2020 - Servicii evaluare cu specializare VE
Servicii evaluare cu specializare VE
Societatea Națională Casa Română de Comerț Agroalimentar – UNIREA SA, înființată în baza Hotărârii de Guvern nr.933/2018, solicită, ofertă servicii evaluare cu specializare VE pentru o propietate imobilă.
Cerințe:
- Disponibilitate în afara Bucureștiului
- Specializare VE
- Autorizație ANEVAR
- Ofertă financiară
- Termen de livrare
Vă rugăm să trimiteți oferta până în dată de 05.04.2020,
orele 16:00.
Publicat 03/03/2020 - Achiziție servicii consultanță juridică
Consultanță juridică
Societatea Națională Casa Română de Comerț Agroalimentar – UNIREA SA, înființată în baza Hotărârii de Guvern nr.933/2018, solicită, ofertă servicii consultanță juridică și reprezentare în instanța.
Rugăm oferta până în dată de 17.03.2020, orele 16:00.
Publicat 17/10/2019 - Achiziție servicii arhitectură
Servicii de arhitectura
Solicitam achizitia de servicii de arhitectura constand in intocmirea urmatoarelor documente pentru amenajearea spatiului de circa 150 mp2 situat in Municipiul Slatina:
• Releveu spatiu existent
• Plan pereti – Propunere cu evidentierea lucrarilor de interventie si a tipurilor de finisaje folosite
• Plan pardoseala cu evidentierea lucrarilor de interventie si a tipurilor de finisaje folosite
• Plan tavane – Propunere cu evidentierea lucrarilor de interventie si a tipurilor de finisaje folosite Plan finisaje – cu indicarea tipului de materiale, a codurilor de culoare
• Sectiuni si vederi specifice, cu evidentierea moduluide dispunere a finisajelor si stereotomii
• Detalii de executie pentru elemente constructive speciale (scafe, nise etc)
• Plan cu amplasarea elementelor electrice (prize, intrerupatoare, lumini sau alimentari pentru mobilier)
• Plan cu amplasarea obiectelor sanitare
• Plan cu amplasarea elementelor termice si de ventilatie (calorifere, anemostate, grile de ventilatie etc)
• Detalii de executie mobilier cu specificatii pentru materialele folosite
• Antemasuratoare cuprinzand lista de lucrari, materiale si cantitatile necesare
• Simulari (schite si randari 3D) ale spatiului, necesare intelegeri configuratiei acestuia.
Ofertele se pot depune pana la data de 31 Octombrie 2019.
Publicat 04/09/2019 - Audit financiar
Audit Financiar
Societatea Națională Casa Română de Comerț Agroalimentar – UNIREA SA, înființată în baza Hotărârii de Guvern nr.933/2018, solicită, în temeiul art.160 din Legea societăților, nr.31/1990, oferte pentru selectare auditorului financiar.
Persoanele fizice/persoanele fizice autorizate/persoanele juridice cu activitate în acest domeniu pot depune ofertele la sediul societății, în str. Petricani nr.9A, etaj 3, până la data de 18 septembrie 2019,ora 16.
Cei interesați vor putea depune oferta constând în:
- Copie conform cu originalul a documentelor de atestare/autorizare a profesiei;
- Curiculum vitae;
- O scurtă prezentare a domeniilor de activitate în care a mai lucrat.
Publicat 13/08/2019 - Servicii de evaluare
Servicii de Evaluare
Societatea Națională ”Casa Română de Comerț Agroalimentar -UNIREA” SA , cu sediul în Municipiul București, str. Petricani, nr.9A, Corp B, Etaj 3, sector 2, reprezentată prin dl. Adrian Izvoranu, în calitate de Director general prin prezenta, vă invităm să depuneți ofertă pentru angajarea unei societăți specializate în vederea întocmirii unor rapoarte de evaluare în conformitate cu Standardele Internaționale de Evaluare pentru active reprezentând spații de depozitare, cu sau fără terenuri agricole aferente, sau spații de producție pentru preparate alimentare cu sau fără terenuri aferente. Oferta poate fi transmisă la sediul societății noastre, până la data de 22.08.2019, ora 16.00.
Solicităm ca oferta dvs. să conţină următoarele elemente obligatorii: preţ, termen de execuţie și modalităţi de plată.
Solicităm, de asemenea, anexat ofertei dvs. și:
- a) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului (unde este cazul);
b) legitimația/autorizația de membru A.N.E.V.A.R. valabilă pentru anul 2019 din care să rezulte calitatea de evaluator autorizat în specializările: evaluări bunuri mobile; - c) polița de asigurare profesională atât pentru membrul corporativ cât și pentru membrii titulari;
d) angajament de execuție a lucrării în termen de 30 de zile calendaristice de la predarea documentației.
Menţionăm că oferta dvs. este necesară în vederea efectuării unei selecţii de oferte în scopul desemnării societăţii care va întocmi lucrarea de evaluare a unor bunurilor pe care intenționăm să le achiziționăm .
Pentru cuantificarea preţului de executare a lucrării de evaluare, vă rugăm să solicitați informații completand formularul. Accesul direct la bunuri se face cu programare şi este condiţionat de semnarea unui Protocol de vizitare. Pentru programare ofertanţii trebuie să-şi anunţe intenția de vizitare pe e-mailul indicat.
Relații suplimentare la tel: 0769 226 310.
Publicat 05/08/2019 - Echipamente de protectie
Echipamente de protectie
Anunț expirat
Echipament de protectie pentru industria alimentara ;
- halat si cizme;
- manusi de protectie cu zale, lungime de cca 24 cm
Publicat 05/08/2019 - Accesorii de lucru
Accesorii de lucru
Anunț expirat
Accesorii de lucru:
- Europaleti alimentari, de preferat calit 1, rezistenti la sarcina de 1000-1500 kg;
- Transpaleti cu cantar si fara cantar cu sarcina utila 2000 kg;
- Cuve de plastic (lazi de peste) cu volum intre 300-800 l, de preferat 500-600 l<
- Mese transare din inox (1500x900x850 mm);
- Desolzitor KTS si desolzitor manual cu maner;
- Mini sterilizator pentru cutite;
- Cutite de eviscerare I asuctitor pentru cutite
Publicat 05/08/2019 - Utilaje
Utilaje
Anunț expirat
Utilaje pentru industria alimentara
- Camera frigorifica congelare 30 m3 – (10 tone) – minus 180 C;
- Camera frigorifica congelare ≥ 15 m3 – (5 tone) – minus 400 C<
Publicat 02/08/2019 - Birotică
Birotică
Anunț expirat
Oferta trebuie să conțină prețul per unitatea de măsură și termenul de livrare.
- Hârtie
- Plicuri
- File protecție documente
- Bibliorafturi
- Dosare din plastic
- Dosare din carton
- Pixuri
- Textmarker
- Creioane
- Ascuțitori
- Radiere
- Capsatoare
- Perforatoare
- Capse
- Decapsatoare
- Agrafe de birou
- Clipsuri
- Bandă adezivă
- Foarfece
- Separatoare din carton colorat
- Folie transparentă
- Baghetă plastic îndosariere
- Indexi autoadezivi
- Suport plastic pentru cub hârtie
- Suport cărți de vizită
- Calculator de birou
- Tăvițe documente
- Memorie USB
Publicat 01/08/2019 - Echipamente IT
Echipamente IT
Anunț expirat
Specificaţiile tehnice minime
Cantitatea minimă şi maximă estimată: min. 20 – max. 25 buc.
Procesor | – Intel® Core™ i3, frecvenţa de bază 1,8GHz, 3MB Cache |
Memorie | – Memorie instalată: minim 4 GB DDR4, minim 2 sloturi de memorie (1 liber) |
Stocare | – Minim SSD 256 GB NVMe |
Unitate Optică | – Opțional CD/DVD Reader |
Display | – Minim 13” HD (1920 x 1080) LED |
Audio | – Internal speakers, minim 2 x 1,5W |
Placă grafică | – Integrată de tip Intel HD Graphics sau echivalent |
Comunicaţii | – Gigabit Ethernet, Wireless a/b/g/n/ac, Minim Bluetooth 4.0 |
Pointing device | – Touchpad cu 2 butoane integrate sau echivalent |
Tastatură | – Tastatură internațională cu bloc numeric şi rezistență la scurgeriaccidentale de lichide |
Porturi si sloturi de expansiune | – 2 x USB A – 1 x USB C – 1 x monitor extern – HDMI – Opțional 1 x RJ45 – 1 x combo audio/microphone jack – 1 x DC-in |
Greutate | – Maxim 2 kg cu bateria instalată |
Baterie | – Minim: 3 celule Li-Ion, 40Wh |
Garanţie | – Minim 2 ani garanţie cu păstrarea de către beneficiar a discurilor defecte |
Certificări | – EN 55022:2010 Class B – EN 55024:2010 – EN 61000-3-2:2006 +A1:2009 +A2:2009 – EN 62368-1:2014 – EN 62479:2010 – EN 62311:2008 – EN 50385:2002 – EN 62301:2005 – EN 50581:2012 sau echivalente |
Accesorii | – Mouse optic USB – Alimentator 220V- prize europene |
Sistem de Operare | – Windows 10 Pro |
Publicat 01/08/2019 - Software
Software
Anunț expirat
ERP – Software managment si planificare resurselor si a clientilor.